Založ si blog

Sused mi obsadil záhradu, pretože som dom prenajal Rusom

Včera, nadránom, mi volali moji nájomníci Ruskej národnosti, že sa ráno prebudili na hluk z vonka. Pohľad z okna im prezradil, že sused, starší pán od vedľa, sa cez môj plot prebúral do mojej záhrady so svojím traktorom. Okamžite som si povedal „To čo si to hovado dovoľuje“ a vytočil som jeho číslo.

Ja: „Pán František, moji nájomníci mi volali, že ste mi rozbili plot a parkujete s traktorom na mojom trávniku. Je to pravda?“

František: „Áno, áno, je to pravda. Musím tu urobiť poriadok.“

Ja: „Uvedomujete si, že ste na súkromnom pozemku? Že týmto vniknutím a ničením môjho majetku porušujete zákony? Uvedomujete si, že niekto by mohol svôj majetok chrániť so zbraňou v ruke?“

František: „Ja chcem, aby ste ten dom prenajali niekomu inému. Ja nemám Rusov rád. Bojím sa, že má raz vykradnú. Ak ich nevysťahujete, tak budem musieť vniknúť do Vášho domu a vyhodiť ich sám“

Ja: „Pán František, dokiaľ moji nájomníci nevstúpia bez dovolenia na Váš pozemok, dokiaľ nebudú rušiť nočný pokoj, dokiaľ nebudú ničiť alebo inak znehodnocovať Váš súkromný majetok, dokiaľ sa budú zdržovať len na území môjho domu a mojej záhrady, tak do tej doby, Vám môže byť jedno, ale ÚPLNE JEDNO, či svoj majetok prenájímam Rusom, Poliakom, bielym, čiernym, kresťanom, moslimom, marťanom a neviem komu. To čo Vy chcete alebo nechcete mi je úplne ukradnuté. A ak nebudem zasahovať do Vášho majetku ja, tak na svojom súkromnom pozemku si môžem robiť čo chcem, s kým chcem, a kedy chcem. Takže prosím, VYPADNITE z môjho trávnika!!!“

Záver

Ospravedlňovať vniknutie na cudzí pozemok, na cudzie územie, napr tým, že sa mi nepáči, akú tam majú ľudia vieru, lebo ja verím v niečo iné, alebo tým, že sa mi nepáči, akú tam preferujú politickú stranu, lebo ja volím niekoho iného, alebo že sa mi nepáči, že tam počúvajú rock, lebo ja mám radšej ľudovky, tak takú argumentáciu je možné odpustiť naozaj len starému a dementnému človeku, ktorý už vlastne ani nevie, čo robí.

Ďaľšie články:

Keď hecovanie k nenávisti k vláde, sú vašim jediným bodom volebného programu, a vy už nemôžete hodiť spiatočku

27.02.2022

Rozdiely, výtky, oponovanie a konflikty medzi vládou a opozíciou, sú prirodzenými súčasťami každého, zákonodarného orgánu. Ak je ale osočovanie, a hecovanie k nenávisti k vláde, vaším jediným bodom volebného programu, tak v takom prípade, už môže nastať problém, akby ste odrazu chceli zaradiť spiatočku. Ak ste totiž každý deň, posledných mesiacov a rokov, venovali [...]

Rozdiel: Róbert Fico a Miloš Zeman

25.02.2022

Na základe reakcií, na aktuálnu situáciu na Ukrajine, je možné zhodnotiť, ktorí z politikov majú charakter a pokoru, a bez výhovoriek si dokážu priznať chybu, a naopak ktorí z politikov sú absolútne bez kúska cti, a aj tento stav sa snažia využiť na svoj prospech. Stav v posledných týždňoch, do 23.2.2022 Miloš Zeman jasne orientovaný na Rusko neraz mu bolo vyčítané, [...]

handlová, fico, atentát

NAKA obvinila osobu, ktorá sa mala vyhrážať ministrovi a poslancom cez sociálnu sieť

18.05.2024 15:10

Prokurátor sa stotožnil s podnetom polície na vzatie obvineného do väzby, rozhodne o nej súd.

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.

Miroslav Stopka

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 7020x
Priemerná čítanosť článkov: 2340x

Autor blogu

Kategórie

Archív